Tiny Elentra Desire Red EDT 30ml M

تاینی ادوتویلت مردانه النترا مدل دیزایر رد 30 میل

بارکد محصول:6260000275158

390,000 تومان

گروه بویایی :چوبی شرقی(Amber Woody)

روز یا شب

40 درصد

60 درصد

استایل مناسب

کژوال

فصل مناسب

60 درصد

60 درصد

80 درصد

100 درصد

دیزایر رد از رایحه هایی می باشد که شرکتهای تولید کننده تا کنون ریسک اضافه شدن این محصول با کیفیت بالا را در آرشیو خود نپذیرفتند . ما با تهیه عطر سفارشی مجموعه از کمپانی بنام فرانسوی توانسیم فرمول ساخت محلولی را بیابیم که با درصد بالای اسانس بکار برده شده در محصول به کیفیت نمونه اورجینال آن دست پیدا کنیم .
این محصول را متناسب با سلیقه جامعه تولید کرده بصورت مطلوبی فرمولاسیون کردیم.
با حفظ شکل ظاهری ادکلن اورجینال و یک بسته بندی جذاب و با کیفیت بعنوان یک هدیه مقرون به صرفه میتوانید از آن استفاده نمایید و علاوه بر القای حس شادابی ، مصرف کننده یک رایحه با کیفیت و با ماندرگاری و پراکندگی بالا نسبت به نمونه های مشابه را تجریه می نماید .

درخشان و جذاب مثل یک یاقوت

دانهیل دیزایر با بطری قرمزش سعی دارد که توجه مصرف کنندگان را به خودش جلب کند و از این نظر خصوصا افراد 25 تا 45 ساله را هدف گرفته است. این عطر جذاب برای مردانی ساخته شده که اعتمادبه‌نفس دارند و می‌خواهند در مرکز توجه قرار بگیرند. عطر دانهیل دیزایر با نت‌های سیب، شکوفه پرتقال و سویه‌های شیرین ترنج در کنار لیموترش آغاز می‌شود. نت‌های میانی هم روایح رز، نعناع هندی و چوب درخت ساج را در خود جای داده‌اند. نت‌های پایانی اما براساس آکوردهای وانیل، مشک و لابدانیوم خلق شده‌اند. دانهیل دیزایر با طراحی جذاب و مدرنش که همچون یک شیشه قرمز یاقوتی می‌درخشد و آمیزه چوبی‌ـ‌شرقی‌اش قطعا قلب شما را فتح خواهد کرد. آمیزه جذاب این عطر را میشل آلمیراک خلق کرده است.

بارکد محصول:6260000275158

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “Tiny Elentra Desire Red EDT 30ml M”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 5 =

پیمایش به بالا